Subject: FW: Pärnu maakond Kurena küla, Nurme küla, Sauga alevik 3071E / IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 10:51:59 +0200

Tere

Edastan regimiseks , eelnev vist 26.04.2024  nr 7.1-2/24/6620-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tõnu Heinmets <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 4, 2024 2:04 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse muudatus: 3071E / IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp
Importance: High

Tere

IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapi ehituse raames on tekkinud uus lahendamist
vajav olukord, mis vajab varasema projektlahenduse muudatust.

Muudatus.

Riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee km 120,78 (sõidutee 1) on planeeritud
asendada mastil asuv liitumiskilp 107727LK soklil liitumiskilbiga.

Selgitus.

Transpordiameti tänavavalgustuse liitumiskilp paikneb hetkel mastil M2.
0,4 kV õhuliin koos mastiga M2 demonteeritakse ja on vajalik paigaldada
soklil kilp.

Soklil kilp 107727LK on planeeritud paigaldada Transpordiameti
tänavavalgustuse elektrikilbi kõrvale ja taastada tarbijaühendus.

Projekteeritud soklil kilbi asukoht on manuses ka fotol (107727LK uus
asukoht.jpg).

Saadan dokumentatsiooni manuses.

NB! Antud vastusega väga kiire, kuna objekt on ehtiuses.

Tõnu Heinmets
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5563 4332 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Tõnu Heinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 26, 2024 7:59 AM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse muudatus: 3071E / IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp

Tere

Saadan parandatud failinimega faili.

Parimat

Tõnu Heinmets

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, April 25, 2024 6:24 PM
To: Tõnu Heinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse muudatus: 3071E / IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Parandage faili nimi ära mü 73001:001:1528

Parimat

Gunnar Mägi

From: Tõnu Heinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, April 22, 2024 9:49 AM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse muudatus: 3071E / IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp

Tere

1.	Saadan manuses eelneva lepingu manuses (6884150 2023.asice).
2.	Jah, tuleb uus IKÕ TRAMiga. Varasemalt oli Maa-ametiga.
3.	a) Asendiplaan lisatud manuses b) Seletuskirja punkti 2 lisatud
märkus. c) Parandatud.

Parimat

Tõnu Heinmets

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 19, 2024 11:50 AM
To: Tõnu Heinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse muudatus: 3071E / IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp
Importance: High

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Muudatusest,

1.	Kas saan õigesti aru, et Riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee km
120,79-120,89 eelnevas kooskõlastuses;( nüüd kulgemine km 120,79-120,81;
120,86-120,89 teemaal) ja  km 120,81-120,86 kulgemine tee kaitsevööndis mü
:1528

Seda oleme korra juba muutnud, kas sellel ,eelnevalt muudetud oli samuti
uus leping juba sõlmitud, kui siis edasta leping,

Eelmises kooskõlastuses oli, Muudatusprojekti kooskõlastamise tingimuseks
on 16.12.2020 notar Liina Vaidla vahendusel sõlmitud lepingu (not reg nr
3108) muudatuse sõlmimine, asendades lepingu lisa 1 kooskõlastuse
koosseisus oleva uue lisaga (Lisa 1_ 13001:001:1528).

2.	Eelmises kooskõlastuses oli

Madalpinge maakaabel on projekteeritud osaliselt ka järgmistele
reformimata katastriüksustele, mille riigi omandisse jätmise soovi on
Maanteeamet avaldanud: 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee, katastritunnus
80901:001:0514 – maakaabel kulgeb maantee kõrvalt läbi maaüksuse; Nüüd on
saanud TRAM-i omaks (km 120,89-120,92) riigimaaks

3.	Lisada ainult:

a.	asend sellest lõigust kus olid muudatused, selgitus asendile
b.	tegelikult peaks veel olema seletuskiri sellest lõigust, koos
põhjendustega,
c.	 ikõ-d on olemas, veel päises ja jaluses, sõna koormatava ei
kasutata, lihtsalt isikliku kasutusõiguse ala plaan

muus osas jätame eelmise kooskõlastuse kehtima,

Parimat

Gunnar Mägi

From: Tõnu Heinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 17, 2024 4:28 PM
To: info transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse muudatus: IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp

Lugupeetud Transpordiamet

Kirjutan seoses Leonhard Weiss OÜ töö nr 3071E „Pärnu-Jaagupi I etapp,
Kurena küla, Nurme küla ja Sauga alevik, Pärnu maakond“ elektriprojekti
ehitusega.

Töö on Transpordiameti poolt kooskõlastatud (kooskõlastuse nr
7.1-2/23/7978-3, 02.10.2023).

Kooskõlastus allalaetav Google Drive lingilt:
<https://drive.google.com/file/d/1UM1q_XVK1NdlyPbGQPz5Da1enyv-SJFP/view?us
p=sharing>
https://drive.google.com/file/d/1UM1q_XVK1NdlyPbGQPz5Da1enyv-SJFP/view?usp
=sharing

Ehituse käigus selgus, et puurimistrassile Nurmeveski silla kõrval jäävad
ette sulundseinad.

Seoses sellega on vajalik muuta Nurmeveski sillaga paralleelne
projekteeritud kaablitrass.

Saadan manuses muudetud asendiplaani .dwg joonise (joonisele kantud
sulundseinte teostusjoonis) ja uued IKÕ plaanid.

Vahepeal on kü 80901:001:0514 valitsejaks määratud Kliimaministeerium ja
volitatud asutuseks Transpordiamet.

Lisan ka selle kü IKÕ plaani kuna seal tuleb samuti trassi muudatus.

Plaanide koostamisel on järgitud varasemat vormistust ja km punkte.

Millisel kujul peame antud kooskõlastuse muudatuse vormistama ja kas
nendest dokumentidest piisab?

Tõnu Heinmets
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 55634332 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.